Tyrkishk Peber


Idag har jag haft en redig slappardag! Har jobbat förmiddag och resten av dagen bara legat och degat. Vi skulle få hem vår nya soffa idag. Hade beställt hemkörning och dom jobbade mellan 7-17. Jag jobbar mellan 7.45-16.30. Vi kom överens om att kvart i fem skulle jag ta emot dom vilket innebar att jag gick lite tidigare från jobbet och helvetet spraang hem för att hinna. Och sedan ringer ingen.. dom skiter alltså totalt i mig och ringer inte ens för att berätta att dom har bestämt sig för att inte komma.. idioter!! ska man betala extra för att få den hemkörd vid en viss tidpunkt.. dåligt dåligt!! Nu har dem lovat att de ska komma 16.45 imorgon bitti istället. Hoppas fan att dom dyker upp annars kommer jag att bli morran på dom!!!

Var på en lång promenad oxå, bara för att kila in på coop och köpa turkisk peppar på hemvägen. :)

Imorgon mina vänner är det FREDAG! Och det innebär bara en sak i helgen LEDIGHET med stort L!!!
Jag har ett data-jobb kan man väl säga och varje fredag går jag och mina kollegor in på denna hemsida http://isitfriday.biz/ , för att tillsamans jubla när vi får reda på svaret!!  :) Otroligt meningslöst men gör ens dag! (Såvitt man inte jobbar helg, då surar man medan de andra jublar)

Nu efter löning känner man ju sig extra rik och jag har funderat att gå till frissan för att göra lite changes.. Jag är ju ovanligt och väldigt ljus nu och riktigt less det funderar på att köra på carola-håret.. tycker det är sjukt snyggt, vad tycker ni??





(BIld lånad från expressen.se)

Godnatt säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0