Vad finns där ute?


Nu ska jag gå och lägga mig. Fet söndasångest har jag haft idag, hatar det.. Enda gångerna man slipper söndagsångesten är när man har semester eller jobbar helg.. :/

Helgen har varit skön. Har bara slappat. I fredags var jag hemma hos brorsan och hans tjej och såg film och myste med lite karra. I lördags så åkte jag och hälsade på en vän som bor några mil bort.. Stort steg eftersom jag verkligen hatar att köra bil, blir otroligt nervös varenda gång jag ska köra någonstans. Jag är ingen dålig bilförare men kör så sällan så jag tycker det är lite läskigt.. bilar är hårda, människor är mjuka.. Har nog läst för mycket om olyckor.. Idag så har jag varit på kalas, min syster fyllde år och det var väldigt trevligt!

Imorgon startar en ny arbetsvecka och det känns förjävla jobbigt just nu men är bara att bita ihop! Fem dagar kvar till ny helg!!

Avslutar kvällen/natten med att bjuda på en video som handlar om planeternas storlek. Titta vilken liten fjutt-planet vi bor på! Finns ju inte en chans att vi är ensamma? Nånting måste finnas där ute.. om det så är en alien eller en liten planta.. liv måste finnas någonstans!! Vad tror ni?




Coolt va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0