Seven sins


Idag har jag varit hur trött som helst. Ville verkligen inte stiga upp imorse då väckarklockan ringde, tror jag snoozade 20 gånger.. Fast det gör jag iof alltid, fler som missbrukar snoozandet? Och ja, jag tror absolut att snoozningen gör en tröttare men det är ju bara förjävla skönt att få sova en stund till.

Idag firade min grupp att vi jobbat ett år (på mitt senaste jobb) och gick ut och käkade lunch med chefen. Gratis är gott minsann! Shit ett år, tiden går fort när man har..roligt..not! Men nu är det bara tre dagar kvar till helg!

Egentligen skulle jag vilja gå och lägga mig nu, men tänker försöka hålla mig vaken iallafall en stund till så jag inte vaknar inatt.. eller.. vem lurar jag? Jag skulle nog kunna sova en hel vecka i streck! Jag är verkligen världsbäst på att sova! Drömmer alltid en massa sjuka drömmar oxå och det är väl därför som man hela tiden vill somna om och drömma vidare.

Nu ska jag synda och ta en snus. Jag älskar snus, försöker sluta men det går inte.. men bättre än att röka! Luktar inte, och pajjar ej lungorna!




mmmm gott... Vilka laster har ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0